درباره سئو ۱۱

مجموعه ی سئو لرن با توجه به نیاز روز افزون کسب و کارها به خدمات دیجیتال و سوق پیدا کردن تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک شروع به فعالیت کرد.

با توجه به پیشرو بودن استان اصفهان در تجارت و صنعت مجموعه ی سئو لرن با در اختیار گرفتن بهترین سئو کاران اصفهان خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را برای صدها کسب و کار در اصفهان ارائه نموده است. البته به دلیل ماهیت فریلنسری کار سئو این مجموعه خود را به محدوده ی جغرافیایی خاصی محدود نکرده و پروژه های موفق زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی جهان در کارنامه خود دارد. 

با توجه به رابطه مستقیم خدمات طراحی سایت و سئو این مجموعه از سال ۱۴۰۰ خدمات طراحی سایت در بستر وردپرس را نیز برای کسب و کارهایی که مایل به ارائه خدمات در بستر اینترنت هستند ارائه میکند.

با گسترش خدمات سئو و تخصصی شدن بیشتر این موضوع و ایجاد بی اخلاقی های زیاد در حوزه آموزش به خصوص رواج پکیج فروشی با ترفندهای رویا فروشی، مجموعه ی سئولرن یکی خدمات اولیه ی خود که پایه ی نام گذاری این مجموعه نیز بود را به حالت تعلیق درآورد و با تغییر نام به نام سئو ۱۱ به فعالیت خود ادامه داد.

مجموعه ی سئو۱۱ ( سئولرن سابق ) همواره سعی کرده خدمات خود را با کمترین قیمت عرضه و در مقابل بالاترین بازخورد را به مشتریان خود ارائه دهد. 

درباره سید احمد عبداللهی

من احمد عبداللهی، متولد ۱۳۶۶ در اصفهان، فارغ التحصیل مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد توسعه روستایی از دانشگاه تهران هستم. از سال ۱۳۸۸ وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ و به تبع آن سئو و بهینه سازی وبسایت شدم.
از همان دوران دانشجویی علاقه زیادی به سئو داشتم و به مطالعه و یادگیری در این زمینه می پرداختم. در سال ۱۳۹۳ اولین پروژه سئو خود را انجام دادم و با موفقیت آن، به صورت جدی وارد این حوزه شدم.
در طول این سال ها، با شرکت های مختلف در زمینه سئو همکاری داشتم و به آنها در بهبود رتبه سایت هایشان در موتورهای جستجو کمک کردم.
در مقطعی در برگزاری دوره های آموزشی سئو و بهینه سازی سایت نیز فعال بودم و به علاقه مندان این حوزه آموزش می دادم ولی با بی اخلاقی هایی که در این حوزه دیدم بخصوص تکنیک های دوره فروشی که بیشتر تبدیل به رویا فروشی شده از برگزاری دوره های آموزشی و ارائه دوره فاصله گرفتم.
من علاوه بر سئو، به توسعه روستایی نیز علاقه دارم و در این زمینه نیز فعالیت های قابل ملاحضه ای داشته ام. او در سال ۱۳۸۹ به عنوان کارشناس توسعه روستایی در یک سازمان دولتی مشغول به کار شدم و در زمینه توانمندسازی جوامع روستایی فعالیت دارم.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)